Zwroty i reklamacje

Skontaktuj się z nami

  • e-mail: sklep@vermann.pl
  • tel. +48 32 43 59 224 lub +48 784 652 423
  • Godziny pracy działu obsługi klienta : pn-pt 8.00-15.30.
Procedura zwrotu towarów

Wypełnij elektroniczny formularz zwrotu towaru

Wypełniony formularz odeślij razem z towarem i kopią dowodu zakupu lub prześlij na adres sklep@vermann.pl

Odeślij towar na adres:

Vermann Sp. z o.o.

44-100 Gliwice

ul. Rolników 437

Osoby przyjmujące zwroty ocenią stan produktu i jego kompletność. W przypadku stwierdzenia niezgodności, Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu proporcjonalnie do zmniejszenia wartości Towaru.
Zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni na podany przez Ciebie numer konta.

Procedura reklamacyjna towarów

W celu złożenia reklamacji należy skontaktować się z biurem obsługi klienta:

Vermann Sp. z o.o. nie udziela gwarancji na sprzedawane przez siebie towary. Gwarancji udzielają producenci towarów lub ich autoryzowani przedstawiciele na terenie Polski w przypadku dołączenia do danego towaru karty gwarancyjnej określającej warunki gwarancji. W związku z powyższym uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi na karcie gwarancyjnej oraz we wskazanej w niej sieci serwisowej.

Odeślij towar na adres:

Vermann Sp. z o.o.

44-100 Gliwice

ul. Rolników 437

Czas rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni od momentu otrzymania przez nas towaru.
Product added to wishlist
Produkt dodany do porównywarki

Serwis korzysta z plików Cookies.